خبر فوری
پمپ بنزین جایگاه سوخت گیری

تعطیلى تنها پمپ بنزین شهر قشم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،پمپ بنزین شهرقشم که تنها جایگاه سوخت این شهر است بیش از یک هفته است که از ارائه و پخش بنزین خودداری می کند و متصدی پمپ بنزین علت اصلی تعطیلی این واحد پخش بنزین را نقض فنی اعلام کرده اند .

تعطیلى پمپ بنزین شهرقشم در حالى اتفاق افتاده است که براى تکریم ارباب رجوع و شهروندان قشمى هیچ تمهیداتى جهت سوخت رسانى موقت اندیشه نشده است .

درچنین مواقع که پمپ بنزین در تنها جایگاه سطح شهر قشم با خرابی همراه است و شهروندان و مسافران و گردشگران برای استفاده از این پمپ‌های بنزین مجبور می‌شوند به جایگاه‌های دیگر که فاصله زیادی تا مرکز شهر دارد مراجعه و در صف‌های طولانی قرار بگیرند که این زیبنده شهری توسعه یافته همچون قشم نیست.

از تعمیر و بازسازى پمپ بنزین شهر قشم کمتر از یک سال مى گذرد و سال گذشته نیز قبل از ماه مبارک رمضان پمپ بنزین پارک زیتون براى تعمیرات تعطیل شد و مردم قشم و گردشگرانى که به این شهر سفر کرده بودند سرگردان بودند ، جای دارد دستگاهى زی ربط پاسخگوى این بى توجهى ها در جزیره قشم باشند .

اگر بخواهیم کمى فنى تَر به این مقوله نگاه کنیم باید عرضه بداریم که به ازای هر خودرو که در مسیر شهر قشم تا میدان طولا برای سوخت گیری این مسیر را طی مى کند حساب کنید مى بینید چه انرژی باید به اجبار هدر و اصراف شود که جای دارد هر چه زودتر مسولان این جایگاه سوخت را راه اندازی کنند تا مردم اینگونه سرگردان و در صف های طولانی معطل نشوند .

شنیده ها غیر رسمی حاکى از آن است که پمپ بنزین شهر قشم تا ۴ ماه دیگه قابل بهره بردارى نیست ، آیا متولیان جایگاه پمپ بنزین نباید قبل از اینکه تعمیرات را آغاز بکنند به فکر یک جایگاه سوخت سیار و موقت باشند ؟ نظارت نبودن بر کار جایگاه هاى سوخت قشم ، نشان از ضعف متولیان و ناظران بر عملکرد جایگاه داران سوخت مى باشد که امیدوارم این مشکل مردم شهرقشم با راه اندازى جایگاه سیار به طور موقت رفع شود .

منبع: افکار نیوز (hbref.ir/Jh)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید