خبر فوری

حضور بیش از 600 نفر از کارگران اخراجی آلومینیوم در نماز جمعه بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،بیش از 600 نفر از کارگران اخراجی آلومینیوم المهدی و هرمزآل ظهر امروز با حضور در مراسم نماز جمعه با در دست داشتن پلاکاردهایی به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند.

این کارگران که نسبت به عدم پرداخت حقوق خود و اخراج‌شان از کارخانه آلومینیوم المهدی و هرمزآل معترض بودند برای دقایقی با حجت‌الاسلام تقوی گفت‌وگو کردند.

امام جمعه موقت بندرعباس نیز در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به حضور این کارگران، اظهار داشت: ادای حق و حقوق این کارگران بر عهده مسئولان این مجتمع است و مسئولان برای رفع مشکلات این کارگران که مدت‌هاست حقوقی دریافت نکرده‌اند با جدیت اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: بار اصلی انقلاب اسلامی بر دوش قشر زحمتکش کارگر بوده و حفظ انقلاب نیز با مجاهدت و تلاش این کارگران در عرصه اقتصادی میسر شده است و نباید حقوق آنها پایمال شود.

حجت‌الاسلام تقوی به کارگران قول داد تا موضوع را پیگیری کند.

کارگران حاضر در مراسم نماز جمعه با در دست داشتن پلاکاردهای در دفاع از انقلاب و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، خواستار تعیین تکلیف خود شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید