خبر فوری

آرشیو برچسب: آلومینیوم المهدی هرمزگان

دولت باید مسئله واگذاری آلومینیوم المهدی را پیگیری کند

هرمزبان:نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: از مقام‌های اجرایی می‌خواهیم در فضاهای ایدئولوژی و اظهارنظر در مورد آن وارد نشوند زیرا این وظیفه مقام معظم رهبری بوده و وظیفه اجرا که مربوط به خودشان است را انجام دهند.

ادامه خبر »

کارگران آلومینیوم هرمزگان خواستار رسیدگی استاندار به مشکلاتشان شدند

هرمزبان:کارگران شرکت آلومینیوم هرمزگان در نامه ای به استانداری خواستار رسیدگی استاندار به مشکلات و وضعیت کارگران این کارخانه شدند.

ادامه خبر »

روایت استاندار هرمزگان از نحوه فروش کارخانه المهدی

هرمزبان:‌استاندار هرمزگان تأکید کرد: تمامی مسئولان استانی تلاش می‌کنند ازطریق ارائه راهکار قانونی، نگرانی کارگران عزیز کارخانه المهدی را برطرف کنند.

ادامه خبر »

۷۰۰ کارگر آلومینیوم المهدی و هرمزآل مطالبات خود را مطرح کردند

هرمزبان:در پی اعلام اخراج بیش از ۷۰۰ کارگر مجتمع آلومینیوم المهدی و هرمزآل، کارگران اخراجی، ظهر چهارشنبه مقابل استانداری هرمزگان تجمع و مطالبات خود را مطرح کردند.

ادامه خبر »

حضور بیش از 600 نفر از کارگران اخراجی آلومینیوم در نماز جمعه بندرعباس

هرمزبان:بیش از 600 نفر از کارگران اخراجی آلومینیوم المهدی و هرمزآل با حضور در نماز جمعه بندرعباس با امام جمعه موقت بندرعباس گفت‌وگو کردند.

ادامه خبر »

عباس سرخاب: هیچ کس دلش به حال ورزش هرمزگان نمی‌سوزد

هرمزبان:سرمربی تیم آلومینیوم المهدی پس از باخت یک بر صفر تیمش مقابل خیبر خرم‌آباد گفت: ما در این بازی واقعا فهمیدیم که هیچ کس دلش به حال فوتبال استان و آلومینیوم نمی‌سوزد و فقط برخی افراد ادعا این را دارند که حامی ورزش این استان هستند.

ادامه خبر »

برنامه هفته ششم لیگ برتر والیبال

هرمزبان:هفته ششم لیگ برتر والیبال در حالی روز یکشنبه، 24 آبان ماه با شش دیدار پیگیری خواهد شد که تیم‌های اول تا چهارم جدول در خارج از خانه به میدان می‌روند.

ادامه خبر »