خبر فوری

عصرهای وحشت آفرین در جاده های هرمزگان

هرمزبان: رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان هرمزگان گفت: بیشتر تصادفات استان در شبانه روز از ساعت 16 تا 20 رخ داده است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، سرهنگ مجیدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خلیج‌فارس، اظهار کرد: با انجام اقدامات پیشگیرانه و تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس راه استان در محورهای برون‌شهری طی 4 ماهه گذشته، در مجموع کل تصادفات 7 درصد و تصادفات فوتی 20 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: محور بندرعباس – حاجی‌آباد و بندرعباس – میناب به عنوان بیشترین مسیرهای حادثه‌خیز در استان شناخته شده‌اند. 66 درصد تصادفات در محورهای اصلی و 34 درصد در محورهای فرعی و روستایی اتفاق افتاده است. تخطی از سرعت مطمئنه با 29 درصد و عدم توجه به جلو با 25 درصد بیشترین دلیل وقوع حوادث رانندگی هستند.

سرهنگ مجیدزاده تصریح کرد: در مدت مذکور سهم خودروهای سواری و موتورسیکلت در تصادفات به ترتیب 57 درصد و 20 درصد بوده که 44 درصد آنها از نوع واژگونی است.

رئیس پلیس راه هرمزگان با تاکید بر اینکه احترام به قانون، پایداری و ثبات در رانندگی را به همراه دارد، توصیه کرد: شهروندان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و احترام به حقوق خود و دیگران، در پیشگیری از بی‌نظمی و حوادث ترافیکی همیار و همگام پلیس باشند.

منبع: ایسنا(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید