خبر فوری

حمید کللی فرد جدید سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس

هرمزبان:حمید کللی فرد به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری بندرعباس هدایت این تیم در مسابقات لیگ دسته دوم کشور را پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حمید کللی فرد 59 ساله بوشهری که سابقه بازی در تیم فوتبال شاهین بوشهر و تیم ملی فوتبال ایران را دارد با حضور در دفتر باشگاه شهرداری بندرعباس پس از توافق با مدیرعامل باشگاه رسمأ به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس معرفی شد.

وی سابقه مربیگری در تیمهای شاهین بوشهر، ایران جوان بوشهر ، ملوان بندر انزلی، اتکا گلستان و شاهین پارس جنوبی جم را دارد.  کللی فرد در سه دوره مسابقات جام تخت جمشید با ملوان به عناوین سومی، چهارمی، بهترین تیم شهرستانی و قهرمانی جام حذفی ایران و چندین مقام نیروهای مسلح، دست می‌یابد. در این سری از مسابقات ضربه کات دار حمید از فاصله ۴۵ متری که درون دروازه استقلال تهران قرار گرفت فراموش نشدنی است. در این سالها کللی فرد سه بار به تیم ملی بزرگسالان و امید دعوت می شود و در تیم ملی امید جزء یاران اصلی تیم می شود.

 او در سال ۷۶ به جرگه مربیان می پیوندد. او در سال ۸۳ مربیگری ایران جوان بوشهر در لیگ دسته یک را بعهده می گیرد و در سال ۸۴ دوباره به شاهین بر می گردد. کللی فرد تیم شاهین بوشهر را از لیگ دسته اول به لیگ برتر فوتبال ایران رساند و چند هفته در این تیم به مربی گری پرداخت و پس از چند هفته جای خود را به محمود یاوری داد. سپس سرمربی تیم اتکای گلستان شد. کللی فرد در فصل گذشته هدایت تیم شاهین پارس جنوبی جم را برعهده داشت که در هفته پایانی تنها به دلیل تفاضل کمتر نسبت به تیم استقلال آبی تهران از صعود به مرحله پلی آف بازماند.

پیش از این کللی فردجدي ترين گزينه هدايت ايرانجوان در ليگ يك بود كه با اختلافات بوجود امده شرايط را مساعد نديد و راهي هرمزگان شد.

انتخاب کادرفنی بومی برای تیم شهرداری بندرعباس

مدیر تیم های فوتبال شهرداری بندرعباس نیز گفت: امیدواریم در این فصل بتوانیم با نگاهی اصولی و برنامه ریزی مناسب شادی بخش هواداران باشیم.

محمد رحیمی با بیان اینکه حمید کللی فرد از مربیان شاخص و مطرح کشور است که سابقه طولانی در امر مربیگری دارد، اظهار کرد: پس از سنجیدن گزینه های مختلف مربیگری که در لیگ دسته دوم سابقه مربیگری دارند بر روی گزینه حمید کللی فرد که از مربیان باسابقه و مطرح کشور است، توافق صورت گرفت.

وی با بیان اینکه تمامی کادرفنی تیم شهردار بندرعباس به غیر از سرمربی بومی هستند، اضافه کرد: ابراهیم باعثی، حسن زرنگاری، حسین عطار و هادی بلالی پور کادرفنی این تیم را تشکیل می دهند.

رحیمی با اشاره به اضافه شدن دو مربی بومی جدید نسبت به فصل گذشته به کادرفنی تیم شهرداری بندرعباس تصریح کرد: رضا نوری زاده از مربیان مطرح استان است که دارای مدرک A آسیا بوده و توانسته موفقیت های بزرگی را بدست آورد در این فصل می تواند کمک شایانی به تیم شهرداری بندرعباس کند؛ همچنین مهدی فلامرزی دیگر بازیکن ملی پوش سابق کشورمان که یکی از اسطوره های فوتبال استان می باشد به عنوان کمک مربی، کللی فرد را در هدایت تیم شهرداری بندرعباس کمک می کند که امیدواریم این کادر بومی بتواند ما را در مسیر صعود به لیگ یک کمک کند.

مدیر تیم های فوتبال شهرداری بندرعباس در ادامه از برگزاری اردوی نخست تیم شهرداری بندرعباس از 20 مردادماه در شهر تهران خبرداد و اضافه کرد: جمعه هفته جاری و یکشنبه آینده بازیکنان بومی انتخاب شده توسط سرمربی آنالیز شده و منتخبین آن ها برای حضور در مسابقات لیگ دسته دوم معرفی می شوند.

رحیمی ضمن تقدیر از حمایت های امینی زاده شهردار بندرعباس و جهانبخش مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، خاطرنشان کرد: هدف ما توجه به نیروهای بومی و اعتماد به آن هاست زیرا می توان با تلاش و اعتماد به یو موفقیت حرکت کرد.

وی در پایان از هواداران خواست همچون گذشته حامی و یاور تیم شهرداری بوده و سبب بازگشت این تیم به جایگاه سابقش شوند تا شادی بخش هرمزگانی ها باشد.

منبع: خبرآنلاین(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید