خبر فوری

پیام تسلیت قائم مقام وزیر فرهنگ به مناسبت درگذشت مدیرخبرگزاری فارس در هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، صبح امروز دکتر حسین انتظامی با صدور پیامی درگذشت ایوب دبیری نژاد؛ پیشکسوت و فعال رسانه‌ای استان هرمزگان‌ را تسلیت گفت.

متن پیام قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شرح است:

خبر تلخ درگذشت آقای ایوب دبیری‌نژاد موجب تاثر و تاسف شد، بیش از دو دهه حضور مستمر و فعال در عرصه رسانه‌ای استان هرمزگان، خاطرات و یادگارهای ارزشمندی از آن مرحوم به جا گذاشته است.

مرحوم دبیری نژاد اگر چه معلمی دلسوز بود و در طول سال‌ها خدمت به کشور مسؤولیت‌های اجرایی متعددی را بر عهده گرفت اما بیشتر به عنوان چهره‌ای رسانه‌ای شناخته می‌شود که این مهم نشان از حضور دغدغه‌مند و موثر او در عرصه رسانه و مطبوعات دارد. اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم دبیری نژاد، بازماندگان و اهالی رسانه به ویژه فعالان رسانه‌ای استان هرمزگان، از درگاه خداوند مهربان برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.

در پایان جا دارد از جانب خانواده دبیری‌نژاد و خبرگزاری فارس استان هرمزگان از ابراز همدردی همه اصحاب رسانه، مدیران دستگاه‌های اجرایی، فعالان فرهنگی و همه عزیزانی که با خانواده دبیری‌نژاد ابراز همدردی کردند، نهایت سپاس و قدردانی خود را اعلام داریم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید