خبر فوری

فعالیت های جامعه المصطفی (ص) در جزیره قشم توسعه یابد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان،دکتر فریدون همتی در بازدید از مرکز بین المللی علوم و معارف اسلامی وابسته به جامعه المصطفی (ص) در جزیره قشم با بیان اینکه دانشگاه هرمزگان برای همکاری با جامعه المصطفی اعلام آمادگی داشته است، عنوان کرد: این همکاری باید به شکلی تنظیم شود که جامعه المصطفی (ص) با تعاملی روان از امکانات مجموعه دانشگاه هرمزگان در قشم استفاده کند.

وی ادامه داد: جامعه المصطفی (ص) علاوه بر اهداف برون مرزی در تربیت طلاب و دانشجو، از فضا و محیط خوبی برای تحصیل افراد علاقه مند به خصوص برای اهل سنت در جزیره قشم برخوردار است و می توان فعالیت های این مجموعه را در جزیره قشم توسعه داد.

استاندار هرمزگان افزود: به موازات تامین نیازهای جامعه المصطفی (ص) باید بتوانیم دانشگاه هرمزگان را نیز به سمت بین المللی شدن و پذیرش دانشجو از کشورهای دیگر ببریم، که برای این کار می توانیم از ظرفیت جامعه المصطفی (ص)  در کشورهایی که فعالیت دارد، استفاده کنیم.

همتی تصریح کرد: نیاز است برای همکاری بیشتر تفاهم نامه ای میان جامعه المصطفی (ص) و دانشگاه هرمزگان تنظیم و اجرایی شود.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید