خبر فوری

توزیع سبد غذایی بین مادران در بشاگرد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،مجید ایروانی معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد گفت:سبد غذایی حمایتی به همت مؤسسه بنیاد علوی بین زنان باردار و مادرانی که بچه شیرخوار دارند در شهرستان بشاگرد توزیع شد.

وی افزود: این سبد غذایی شامل ۱۲ قلم از جمله برنج، مرغ، خرما، حبوبات، سویا، روغن و پنیر به ۲۹۴ مادر باردار و شیرده زیر پوشش این مؤسسه در بخش‌های گوهران، مرکزی و گافر و پارامونت اهداء شد.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد گفت:از آغاز فعالیت مؤسسه بنیاد علوی سال ۹۵ در شهرستان بشاگرد تاکنون بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ بسته غذایی به همت این مؤسسه بین مادران توزیع شده است.

مجید ایروانی  افزود: مادران باردار که سوء تغدیه دارند از شروع ماه چهارم می‌توانند برای دریافت سبد غذایی حمایتی در خانه‌های بهداشت نام نویسی کنند.

مؤسسه بنیاد علوی وابسته به دفتر مقام معظم رهبری است که در روستا‌های محروم کشور کار توزیع سبد غذایی حمایتی به مادران و همچنین هدایا به دانش آموزان نیازمند را بر عهده دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *