خبر فوری

انتشار فراخوان نخستین مسابقه عکس محرم در بشاگرد

به گزارش هرمزبان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، خلیل نوری پور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بشاگرد از اعلام فراخوان نخستین مسابقه عکس محرم در بشاگرد خبر داد.

وی گفت: موضوعات مسابقه شامل مراسم و آئین‌های عزاداری محرم در بشاگرد، نگاه خلاقانه به واقعه عاشورا و محرم، کودکان در عزاداری‌های محرم، پیرغلامان حسینی در مراسم عزاداری و مراسم علم‌گردانی می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بشاگرد افزود: شرکت در مسابقه برای عموم افراد آزاد است و هر عکاس می‌تواند حداکثر ٥ اثر به صورت فایل jpg ارسال کند.

خلیل نوری پور گفت:عکس‌های ارسالی باید در دهه اول محرم امسال گرفته شده باشد و آثار می‌بایست مستند بوده و از هرگونه دستکاری که جنبه مستند بودن عکس را مخدوش سازد اجتناب شود و دبیرخانه ارسال کننده‌ی عکس را صاحب اثر می‌شناسد و در صورتی که خلاف آن اثبات شود اثر حذف می‌ شود.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار یکم مهرماه مصادف با ۱۳ محرم است و در پایان پس از داوری به عکاسان برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهداء می‌ شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *