خبر فوری

۳۱۳ زوج به همت ستاد ازدواج گل‌های علوی راهی خانه بخت شدند

مصیب نظری، دبیر ستاد ازدواج گل‌های علوی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،گفت: جشن بزرگ ازدواج آسان ۳۱۳ زوج جوان در روستای کرمون با عنوان «جشن ازدواج گل‌های علوی» برگزار شد.
وی افزود: این جشن بزرگ ازدواج به همت ستاد ازدواج گل‌های علوی در بندرعباس به مرکزیت روستای کرمون دهستان شمیل برگزار شد.

دبیر ستاد ازدواج گل‌های علوی استان هرمزگان گفت:به هر زوج ۱۰ الی ۱۴ قلم از کالا‌های اساسی و ضروری در قالب جهزیه اهدا شد.
مصیب نظری افزود:برای برگزاری این مراسم و اهدای جهزیه بیش از ۳ و نیم میلیارد ریال هزینه شده است.
وی احیاء سنت نبوی و علوی، ترویج فرهنگ ازدواج آسان، تشویق و ترغیب نسل جوان برای ازدواج و افزایش امید به زندگی را از اهداف برگزاری جشن ازدواج «گل‌های علوی» عنوان کرد.

دبیر ستاد ازدواج گل‌های علوی استان هرمزگان گفت:جشن‌های ازدواج «گل‌های علوی» از سال ۹۴ به همت کانون فرهنگی هنری مهدوی روستای کرمون و با همکاری اهالی روستا ازجمله دهیار، اعضای شورای اسلامی و پایگاه مقاومت بسیج برگزار می‌شود.
نظری افزود: این جشن با برگزاری جشن ازدواج ۴۰ زوج در سال ۱۳۹۴ آغاز شد و در سال گذشته تعداد زوج‌ها به ۱۱۰ زوج افزایش یافت.

وی گفت: در سه سال گذشته ۲۲۰ زوج روستا‌های شرق بندرعباس از طریق جشن ازدواج «گل‌های علوی» به خانه بخت رفته اند.

نظری با بیان اینکه جشن ازدواج گل‌های علوی پنجشنبه هشتم شهریورماه سال جاری همزمان با عید سعید غدیر بعد از نماز مغرب و عشا با حضور مسئولان کشوری و استانی و هنرمندی هنرمندان حوزه طنز و موسیقی و همچنین ورزشکاران برجسته هرمزگان در روستای کرمون برگزار می‌شود.

وی افزود: بنیاد بین المللی غدیر، سپاه پاسداران، کمیته امداد، صنایع غرب بندرعباس، شهرداری بندرعباس، اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و دفتر آستان قدس رضوی در استان، کانون فرهنگی هنری مهدوی را در برگزاری این جشن مشارکت و همیاری کردند.
روستای کرمون در دهستان شمیل قرار دارد و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران، جمعیت آن ۵۰۰ نفر (۱۳۰ خانوار) و شغل اکثر مردم این روستا کشاورزی و دامداری است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید