خبر فوری

انجام 23 پرواز برای انتقال ۶ هزار حاجی به کشور

‌محمود پورعبدالله در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: پروازهای حج شرکت هواپیمایی قشم با هواپیماهای پهن پیکر ایرباس 600-300 و با ظرفیت 284 مسافر انجام می‌شود.

وی افزود: پروازهای حج این شرکت‌ 23 پرواز است و به منظور همکاری با شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

مسؤول عملیات حج شرکت هواپیمایی قشم گفت: در عملیات حج امسال بیش از 6 هزار نفر از حجاج ایرانی توسط این شرکت، از دو مبدا جده و مدینه به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) انتقال خواهند یافت‌‌.

به گزارش هرمزبان به نقل از فارس‌ در پروازهای رفت حجاج، 156 پرواز برای انتقال حدود 42 هزار زائر به فرودگاه مدینه انجام شد‌ و همچنین 159 پرواز با حدود 44 هزار زائر به فرودگاه جده رفت؛ از این بین 186 پرواز توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و 129 پرواز توسط شرکت هواپیمایی سعودی انجام شده است.

‌شرکت هواپیمایی سعودی امسال پروازهای فرودگاه‌های مشهد، تبریز، ارومیه، کرمانشاه، گرگان، زاهدان، زنجان، ساری و فرودگاه امام خمینی(ره) را برای اعزام زائران‌ برعهده دارد.

‌ایران‌ایر مسئولیت جابه‌جایی زائران کرمان، اهواز، یزد، بوشهر، رشت، اصفهان، بندرعباس، بیرجند، همدان و فرودگاه شیراز را برعهده دارد که در پروازهای برگشت، قشم‌ایر هم به کمک ایران‌ایر آمد؛ ‌فرودگاه امام خمینی(ره) بین ‌ایرلاین سعودی و هما و قشم‌ایر مشترک است.

انتهای پیام/ب

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید