خبر فوری

بهره برداری از ۱۵ پروژه عمرانی در بشاگرد در هفته دولت/سند توسعه راهبردی شهرستان بشاگرد به دولت ارسال شده است

بهره برداری از ۱۵ پروژه عمرانی در بشاگرد در هفته دولت/سند توسعه راهبردی شهرستان بشاگرد به دولت ارسال شده استبه گزارش هرمزبان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، احمد محمودی فرماندار بشاگرد ضمن تبریک هفته دولت با اشاره به اینکه، این هفته فرصتی برای بیان عملکردها به مردم است گفت: دولت در راستای انجام خدمات به مردم آنچه را که در اختیار و توان دارد به مردم انجام داده است و اکنون فصل بازگو کردن آنها به مردم و استفاده از این خدمات است.

محمودی بیان داشت: همزمان با هفته دولت در سراسر کشور پروژه ها و خدمات انجام شده به بهره برداری خواهد رسید که در شهرستان بشاگرد نیز ۱۵ پروژه عمرانی به بهره برداری می رسد تا مردم از آنها استفاده های لازم را داشته باشند.

فرماندار بشاگرد با اشاره به اینکه پروژه های نیمه تمام  برای دهه فجر و پایان سال آماده بهره برداری می شود عنوان کرد: به غیر از پروژه های دهیاری ها که از محل کمک های دولت آماده بهره برداری شده است و با کنار گذاشتن پروژه های دارای نقص ۱۵ پروژه عمرانی و با اعتبار ۷۴ میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال آماده بهره برداری شده است.

محمودی گفت: استاندار هرمزگان نگاه خاصی به مناطق کمتر توسعه یافته خصوصا شهرستان بشاگرد دارد که در سفر  معاون وزیر نیرو و ۵۰ میلیارد تومان به تسریع در اتمام پروژه آبرسانی این شهرستان مصوب و تزریق شد.

محمودی تصریح کرد: مسئول طرح های ویژه دفتر مقام معظم رهبری این مسئول با معاون استاندار و مدیرعامل آب شهری و مدیرعامل آبفا روستایی استان  در منطقه حاضر شدند و مبلغ ۹۰ میلیارد تومان برای تسریع وتکمیل دو پروژه خط انتقال آب از سدهای جگین و سهران به مرکز شهرستان و روستاها اختصاص پیدا کرد.

وی  با اشاره به برگزاری جلسه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری و ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی استان در بشاگرد ومصوبات جلسه بیان داشت: این جلسه ۳۷ مصوبه ویژه برای رفع مشکلات  شهرستان داشت که تعدادی اجرا و تعدادی دیگر در حال اجرا و بخشی دیگر از آن طی فرایند و بازه زمانی اجرایی خواهند شد.

فرماندار شهرستان بشاگرد در خصوص توسعه شهرستان که نیارمند سند توسعه راهبردی است گفت: سند توسعه راهبردی شهرستان بشاگرد به عنوان یکی از ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور بدستوراستاندارمحترم تهیه وجهت تصویب به دولت ارسال شده است.

 محمودی با بیان اینکه نرخ بالای بیکاری شهرستان بشاگرد زیبنده مردم سخت کوش بشاگرد نیست عنوان کرد: دولت برای در اختیار گذاشتن تسهیلات برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال روستایی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و سایر منابع را دارد مردم باید با مشارکت خود دولت را در ایجاد اشتغال یاری کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *