خبر فوری

ارائه خدمات دندانپزشکی و ویزیت رایگان در بشاگرد

جلیل تراهی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: تیم تخصصی ۱۵۰ نفره برای ارائه خدمات پزشکی رایگان عازم بشاگرد می‌شوند.
وی افزود: اعضای این تیم متشکل از دندانپزشک وجراح عمومی، چشم پزشک و متخصصین زنان و زایمان است که از تهران به بشاگرد اعزام می‌شوند.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی هرمزگان گفت: کاشت ایمپلنت، ساخت پروتز، انجام لمینت دندان، اعطای عینک به نیازمندان از جمله خدمات این تیم پزشکی است.
جلیل تراهی افزود: پیش بینی می‌شود ۶ هزار نفر دراین اردو ویزیت شوند.
وی گفت: این اردوی جهادی با مشارکت بسیج جامعه پزشکی از ۱ شهریور آغاز می‌شود و تا ۱۵ شهریوردر روستا‌های بشاگرد ادامه دارد.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی هرمزگان افزود:ارزش این خدمات را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.
وی گفت: ارائه خدمات فرهنگی، عمرانی و توزیع سبد کالا، کفش، پوشاک و لوازم التحریر از دیگر کار‌هایی است که در این اردوی جهادی انجام می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *