خبر فوری

بارش شدید باران در بخش گوهران خسارت برجای گذاشت

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،اسماعیل کاظمی مدیر اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بشاگرد گفت:بارش شدید باران در بخش گوهران بشاگرد ۶۰ میلیون تومان خسارت برجای گذاشت.

وی افزود: بارندگیِ پنج شنبه گذشته که یک ساعت و نیم ادامه داشت، موجب تخریب یک دهنه پل راه ارتباطی روستای شهر شیب به مرکز بخش گوهران و مسدود شدن راه شد.

 مدیر اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بشاگرد گفت: با تلاش ماموران راهداری مسیر بازگشایی شد و اکنون عبور و مرور وسایل نقلیه برقرار است.

به گزارش هرمزبان به نقل از ایستگاه باران سنجی در این مدت در شهر گوهران ۲۱ میلیمتر باران باریده است.

بارش‌های موسمی بشاگرد بر اثر سامانه فصلی مونسون هند است که بیشتر در ساعت‌های بعدازظهر و شب در مناطق مرتفع استان از جمله بشاگرد موجب رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید