خبر فوری

کاهش کم آبی در بشاگرد در پی بارندگی های تابستانه

به گزارش هرمزبان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،احمد جنگی زاده مسئول منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بشاگرد گفت: بر اثر بارش تابستانه عصر دیروز ۴۵۰ هزار مترمکعب آبگیری شد .
وی از کاهش اندکی از بحران کم آبی بشاگرد در پی بارش تابستانه خبر داد.
مسئول منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بشاگرد افزود: آب آشامیدنی ۴۵ خانوار روستای ایرر و آبیاری ۱۵هکتار از زمین های کشاورزی پایین دست از این سازه تامین می شود.
احمد جنگی زاده گفت:سازه سنگی ملاتی بخش گوهران ایرر با 450 هزار متر مکعب حجم آبگیری ، ۷متر ارتفاع و ۷۷متر طول تاج دارد.
شهرستان بشاگرد ۱۸۰ سازه آبخیزداری و ۳۰۰ بند سنگی ملاتی دارد.
بر اساس اعلام ایستگاه هواشناسی سردشت بشاگرد در اثر بارش تابستانه دیروز در شهر سردشت 8 دهم میلی متر و در شهر گوهران 5 دهم میلی متر باران باریده است.
بارش های موسمی بشاگرد براثر سامانه فصلی مونسون هند است که بیشتر در ساعت های بعدازظهر و شب در مناطق مرتفع استان از جمله بشاگرد موجب رگبار ، رعد و برق و وزش باد شدید می شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید