خبر فوری

پایان مرداد ؛اتمام مهلت نام نویسی کتاب های درسی

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،مرتضی رئیسی حسنلنگی معاون توسعه مدیریت پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: دانش آموزان تا پایان مرداد فرصت دارند برای نام نویسی کتاب به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه کنند.

وی افزود: تاکنون نیز بیش از ۱۸۰ هزار دانش آموز به سامانه اینترنتی www.irtexbook.com برای نام نویسی کتاب‌های درسی مراجعه کردند.

معاون توسعه مدیریت پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: دانش آموزان با وارد کردن سریال شناسنامه و یا کد ملی می‌توانند نام نویسی کنند همچنین با مراجعه به مدرسه و مدیر واحد آموزشی نام نویسی کنند.

رئیسی افزود: فروش کتاب‌های درسی دانش آموزان متوسطه بعد از ۱۵ شهریور در کتاب فروشی‌های استان آغاز می‌شود.

وی گفت: کتاب‌های عرضه شده در کتابفروشی با قیمت درج شده در پشت جلد کتاب باید به فروش برسد.

دانش آموزانی که موفق به نام نویسی نشوند باید کتاب درسی را به صورت آزاد تهیه کنند.

پارسال بیش از صد و هشتاد هزار کتاب درسی در استان هرمزگان توزیع شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید