خبر فوری

واکسیناسیون بیش از ۲۰ هزار راس بز علیه بیماری آبله در بشاگرد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس  ،منصوررنجبر سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان بشاگرد گفت: بیش از ۲۰ هزار راس بز علیه بیماری آبله در این شهرستان واکسینه شدند.

وی افزود:این طرح با هدف  کنترل و پیشگیری ازشیوع بیماری آبله بزی و جلوگیری از وقوع تبعات سوء این بیماری به صورت رایگان  اجرا شد.

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان بشاگرد گفت: در این مرحله که از اردیبهشت ماه امسال شروع و تا تیر ماه ادامه داشت بیش از ۲۰ هزار راس بز در ۲۴ روستا واکسینه شدند.

منصوررنجبر افزود: بیماری آبله به شدت مسری بوده و حتی می‏تواند در گله‏ های غیر واکسینه تلفات زیادی داده و خسارات جبران‏ ناپذیری را به دام داران تحمیل کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید