خبر فوری

آغاز برداشت انار در بشاگرد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس  ،برداشت انار از 10 هکتار باغ های شهرستان بشاگرد آغاز شد.
اکبر سالاری کارشناس باغبانی جهادکشاورزی شهرستان بشاگرد پیش بینی کرد امسال سی تن محصول انار برداشت شود که در مقایسه با پارسال تفاوتی ندارد.
اکبر سالاری افزود: علت افزایش نداشتن تولید، کمبود بارندگی و خشکسالی است.
برداشت انار تا پایان شهریور ادامه دارد.
وی گفت: محصول برداشت شده علاوه بر مصرف در بشاگرد، به بازار شهرستان های میناب و جاسک هم فرستاده می شود.
دو رقم رباب و بومی مهم ترین ارقام انار تولید شده در باغ های شهرستان بشاگرد کاملا ارگانیک است و در تولید آن از هیچگونه سموم و کود شمیمایی استفاده نمی شود.
اکنون انار رقم رباب با طعم شیرین،کیلویی پنج تا شش هزار و رقم بومی با طعم ترش و شیرین کیلویی سه تا ۴ هزارتومان بفروش می رسد.
شهرستان بشاگرد در شمال شرق هرمزگان واقع شده است که مناطق شمالی آن به علت وجود کوهستان آب و هوای معتدل، و بخش مرکزی آب و هوای گرم و خشک دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید