کلنگ موزه مردم شناسی دشتی به زمین زده شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، اشکان مختاری گفت: موزه مردم شناسی دشتی پارسیان به مساحت 4 هزار متر وزیر بنای 1200 متر مربع و با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، فرمانداری، شورای شهر دشتی  و یکی از خیران شهر دشتی احداث می شود.

او با بیان اینکه احداث این موزه به عنوان پایلوت غرب استان حائز اهمیت است، افزود: این موزه پس از احداث اشیاء و اموال منقول تاریخی فرهنگی با محوریت معرفی تاریخ و فرهنگ شهرستان پارسیان و شهر دشتی به معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

در حاشیه کلنگ زنی موزه مردم شناسی دشتی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی هرمزگان جلسه ای با فرماندار و امام جمعه شهرستان پارسیان در خصوص ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی این شهرستان برگزار کردند و همچنین از موزه خصوصی خانم میری نیز بازدید کرد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید