خبر فوری

مردم هرمزگان باید از ظرفیت سواحل استان بهره مند شوند

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهروز اکرمی در نشست ستاد ساماندهی سواحل استان هرمزگان، بر برگزاری مستمر جلسات این ستاد تاکید و عنوان کرد: ستاد ساماندهی سواحل در شهرستان های استان نیز باید برگزار و مصوبات و مسائل آن جلسات به دبیر خانه ستاد استان به منظور عنوان شدن آنها در این جلسه ارائه شود.

وی تصریح کرد: پایش وضعیت سواحل و نظارت و ارزیابی مستمر بر میزان و کیفیت اجرای برنامه ها و عملکرد دستگاه ها و سازمان های مسئول در امر سواحل از جمله موارد مورد توجه است که در ستاد ساماندهی سواحل استان مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

اکرمی تاکید کرد: مدیریت همه جانبه سواحل با بسیج توانمندی ها و ظرفیت های بالقوه و بالفعل استان ، جذب مشارکت بخش خصوصی و تعاونی ها با اعمال مشوق ها و در چارچوب های حقوقی معین از موارد مهم مدنظر این ستاد است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تأکید براینکه فعالیت ستاد ساماندهی سواحل استان در حوزه های فرهنگی، تفریحی و ورزشی است، اظهار داشت: دستگاه های عضو موظف هستند ضمن فعالیت در راستای وظایف تخصصی خود نسبت به احصاء نقاط قابل تفریح و ورزش سواحل استان اقدام نمایند.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید