خبر فوری

۲۶پروژه فنی و تولیدی در صدا و سیمای مرکز خلیج فارس به بهره برداری رسید

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در مراسم بهره برداری از این طرح ها، عنوان کرد: صدا و سیمای مرکز خلیج فارس اقدامات خوبی در راستای پیشرفت در برنامه سازی و حوزه های فنی انجام داده که نشان دهنده درایت و مدیریت مناسب این مجموعه است.

وی ادامه داد: برنامه های مفید و وحدت بخشی در صدا و سیمای مرکز خلیج فارس تولید و پخش می شود و به لحاظ فنی نیز این مرکز رشد خوبی داشته است.

 برای اجرای طرح های فنی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس که با حضور استاندار هرمزگان افتتاح شدند ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است و با بهره برداری از این طرح ها، پوشش شبکه ‌های تلویزیونی دیجیتال در هرمزگان به بیش از ۹۷ درصد رسید.

۱۴ هزار نفر از جمعیت روستایی هرمزگان با بهره برداری از این طرح ها، زیر پوشش ۲۰ شبکه تلویزیونی و ۲۰ شبکه رادیویی دیجیتال قرار گرفتند که از این شمار سه هزار و ۵۰۰ نفر، شامل 10 روستا، پیش از این امکان دریافت هیچ شبکه رادیویی و تلویزیونی نداشتند.

همچنین امروز پیش تولید سریال "اشک‌های حرا" و تله فیلم "خالو کریم" نیز آغاز شد که این دو کار تلویزیونی به سفارش سیمای مرکز استان‌ های سازمان صدا وسیما در مرکز خلیج فارس ساخته و از این شبکه و شبکه‌های سراسری پخش می ‌شوند.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید