خبر فوری

دهیاران طرح های درآمدزا در راستای اشتغال و توسعه پایدار روستاها اجرا کنند

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی سالاری در بازدید از روستاهای بخش مرکزی شهرستان بندرلنگه با بیان اینکه بازدید هفتگی از دهیاری های هرکدام از بخش های استان از سوی دفتر روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان در دستور کار قرار گرفته است، عنوان کرد: این برنامه با هدف بازدید تخصصی و دیدار نزدیک با مردم، دهیاران و اعضای شورای روستاها انجام می گیرد تا ضمن بررسی مشکلات، اولویت بندی جهت پیگیری و رفع مشکلات دهیاری ها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دولت، توسعه و اشتغال روستایی را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: با توجه به اینکه دولت نگاه ویژه ای به مناطق محروم روستایی دارد با تشکیل شرکت های تعاونی توسعه روستایی و شرکت های تعاونی دهیاری ها، گام های ارزشمندی در راستای توسعه روستاها، فقرزدایی و استفاده از قابلیت ها و ظرفیت های روستاها برداشته است که ما سعی در گسترش آن خواهیم داشت.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان بر لزوم اجرای طرح های درآمدزا از سوی دهیاری ها تاکید کرد و بیان داشت: ایجاد اشتغال در روستاها مانع مهاجرت ساکنان روستاها می شود و توسعه پایدار در سطح روستاها را در پی خواهد داشت.

سالاری اظهار داشت: دهیاران با استفاده از ظرفیت شرکت تعاونی دهیاری ها می توانند نسبت به اجرای طرح های درآمدزا در راستای اشتغال و توسعه پایدار روستاها اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته یک فرصت خوب برای مسئولین است و باید خدمت صادقانه به مردمان این مناطق داشته باشیم.

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید