خبر فوری

تصویب بیش از ۱۳۰ طرح اشتغالزایی در شهرستان قشم

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس  ،سلیمان رنجبری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ۱۳۱ طرح اشتغالزایی برای فعالیت‌های اقتصادی در این شهرستان تصویب شد.

وی افزود:این طرح‌ها با هدف ایجاد اشتغال پایدار در جزیره با استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر علاوه بر تائید کارگروه اشتغال شهرستان قشم، به تصویب کارگروه استان هرمزگان هم رسیده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: راه اندازی این طرح‌ها که بیشتر در حوزه‌های اصناف، صنعت و معدن، گردشگری و سرمایه گذاری است، موجب اشتغال مستقیم برای دو هزار و ۸۰۴ نفر می‌شود.

سلیمان رنجبری افزود: کارگروه اشتغال استان هرمزگان یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای فعالیت طرح‌های ارائه شده جزیره قشم تصویب کرده است.

وی گفت:تا کنون ۲۶ میلیارد ریال از مجموع یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تصویب شده از طریق بانک‌های عامل  به فعالان اقتصادی جزیره قشم واگذار شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات جدید هم از طریق سیستم بانکی استان هرمزگان در حال توزیع به طرح‌های این منطقه است.

سلیمان رنجبری گفت: صنعت و شیلات و آبزیان هر کدام با ۹۴ میلیارد ریال (جمعا ۱۸۸ میلیارد ریال)، حمل و نقل و معاینه فنی ۳۵ میلیارد ریال، گردشگری ۵۲ میلیارد، آموزش دو میلیارد ریال و سایر طرح‌ها هم ۱۲۳ میلیارد ریال از مجموع ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات جدید را به خود اختصاص داده اند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید