پیشگیری از 1112 متر مربع اراضی ملی پاتل ایسین شهرستان بندرعباس

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا درهرمزگان ؛ روح الله وفاکیش  گفت : با توجه به رویکرد پیشگیرانه این اداره در مباحث حفاظت از انفال در همان مراحل اولیه (شروع به تصرف) با حضور به‌موقع محافظین انفال و با حمایت دستگاه قضا با اعمال تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از منابع طبیعی از تصرف  اراضی ملی پیشگیری شد.

وی افزود: پاسگاه حفاظت این شهرستان در راستای پیشگیری از تخریب اراضی به صورت جدی با متخلفان این حوزه برخورد می‌کند.

وفاکیش اظهار داشت : پاسگاه حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری  به صورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه اخبار در مورد تخریب و تصرف و آتش سوزی از طریق شماره تلفن1504می باشد.

سند تک برگى کاداسترى پلاک مرتع پارسیان صادر شد

خزعل خواجه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پارسیان گفت: در راستای اجرای قانون کاداستر و دستورالعمل اجرای آن ، سند تک برگ اراضی ملی پارسیان به شماره پلاک 6098 به مساحت 2776 هکتار صادر شد .

به گزارش هرمزبان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ خواجه افزود : با صدور و اخذ سند رسمی دیگر معارضان و متصرفان نمی توانند در اراضی ملی تصرف، تخریب یا تغییر کاربری داشته باشند و راهکار مناسبی برای تسهیل در مبارزه با زمین خواری و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی است و تسهیل در روند دریافت تسهیلات را یکی دیگر از ویژگی های تبدیل اسناد دفترچه ای به اسناد تک برگی است.

وی گفت : تا کنون عملیات کاداستری و تبدیل سند دفترچه ای به تک برگ اراضی ملی مرتع عمانی و مرتع شمال فومستان و مرتع پارسیان جمعاَ به مساحت   78389702  هکتار انجام شده است.

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید