صدور سند تک برگی بیش از ۲ هزار هکتار زمین ملی پارسیان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس  ،خزعل خواجه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پارسیان گفت: برای ۲ هزار و ۷۷۸ هکتار از زمین‌های ملی سند تک برگی به شماره پلاک ۶۰۹۸ صادر شد.
وی افزود: تا کنون عملیات کاداستری و تبدیل سند دفترچه‌ای به تک برگ اراضی ملی مرتع عمانی و مرتع شمال فومستان و مرتع پارسیان جمعاَ به مساحت ۷۸ میلیون و ۳۸۹ هزار و ۷۰۲ انجام شده است.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پارسیان گفت: با صدور و اخذ سند رسمی و متصرفان نمی‌توانند در زمین ملی تصرف، تخریب یا تغییر کاربری داشته باشند و راهکار مناسبی برای تسهیل در مبارزه با زمین خواری و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی است.
خزعل خواجه تسهیل در روند دریافت تسهیلات را یکی از ویژگی‌های تبدیل اسناد دفترچه‌ای به اسناد تک برگی عنوان کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید