کشف بیش از نیم تن مواد مخدر در پارسیان

سرهنگ علی اصغر خرم روی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس  ، گفت: بیش از نیم تن مواد مخدر از نوع تریاک در پارسیان کشف شد.
وی افزود: مرزبانان شهرستان پارسیان با گشت‌های مستمر و کمین‌های هدفمند از جابجایی یک محموله مواد مخدر در یکی از خور‌های حوزه استحفاظی باخبر شدند.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: مرزبانان بلافاصله برای بررسی دقیق به محل اعزام و یک فروند شناور در حال تخلیه بسته‌های مشکوک به داخل یک دستگاه خودرو را مشاهده کردند.
سرهنگ علی اصغر خرم روی گفت: مرزبانان پس از چند ساعت درگیری موفق به توقیف یک دستگاه خودرو وکشف۶۵۰کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.
وی افزود:در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید