خبر فوری

خسارت بیش از ۱۰۰ میلیون تومانی صاعقه در بشاگرد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس  ،ذاکری  مدیر اداره برق شهرستان بشاگرد گفت: بارش شدید باران و صاعقه دو روز گذشته، صد و ده میلیون تومان خسارت به تاسیسات برق شهرستان بشاگرد وارد کرد.

وی افزود:بارندگی و طغیان رودخانه‌های فصلی موجب شکسته شدن هشت اصله پایه فشار متوسط و تخریب پانصد متر شبکه برق روستای ایرر از توابع بخش گوهران شد.

مدیر اداره برق شهرستان بشاگرد گفت: براثر برخورد صاعقه به تاسیسات برق، دو دستگاه ترانس هوایی درشهرک ولیعصر شهرسردشت نیز سوخت.

براساس اعلام ایستگاه باران سنجی، دو روز پیش در شهر گوهران ۱۶ و سردشت بشاگرد یک و دو دهم میلی متر باران باریده است.

بارش‌های موسمی بشاگرد که از نیمه اردیبهشت تا اواخر شهریور جریان دارد بر اثر سامانه فصلی مونسون هند است که بیشتر در ساعت‌های بعدازظهر و شب در مناطق مرتفع هرمزگان از جمله بشاگرد موجب رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید