خبر فوری

مبازرات «بسته نگار» متکی به تلاش فرهنگی بود

به گزارش هرمزبان به نقل از گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خط امام، متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه ای، دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره)، به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت جناب آقای محمد بسته‌نگار که از جوانی به مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران پیوست و همواره متکی به تلاش فرهنگی و مومنانه با زیور اخلاق و ادب بود و بارها سختی زندان و رنج محرومیت را با شکیبایی تحمل نمود، موجب تاسف و تاثر گردید.

اینجانب ضایعه فقدان ایشان را به خانواده محترم و بیت مکرم آیت‌الله طالقانی و همه بازماندگان و دوستداران، تسلیت گفته و رحمت واسعه الهی را برای ایشان مسالت دارم.

سید هادی خامنه‌ای

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید