خبر فوری

احیای واحدهای تولیدی راکد در بخش کشاورزی در اولویت قرار گیرد

‌به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا،‌ فریدون همتی در نشست شورای هماهنگی بخش کشاورزی استان هرمزگان با اشاره به بررسی و تصویب برنامه‌های عملیاتی حوزه جهاد کشاورزی هرمزگان در این نشست، عنوان کرد: برنامه‌های تهیه‌شده در حوزه‌های زارعت، باغداری، شیلات و دام‌پروری برای سال جاری در استان باید به شکل هدفمند عملیاتی شود.

وی ادامه داد: نیاز است کنترل و نظارت لازم جهت دستیابی به اهداف ترسیم شده اشتغال، صادرات و تولید محصولات کشاورزی هرمزگان در سال جاری صورت گیرد.

استاندار هرمزگان افزود: در این راستا جلسات مرتبط باید به‌صورت هفتگی برگزار و اقدامات انجام‌شده گزارش شود.

همتی تصریح کرد: ما نیز پشتیبانی لازم را انجام خواهیم داد تا برنامه‌های بخش کشاورزی در استان به شکل مناسبی هدایت و اهداف تعیین‌شده تا پایان سال محقق شود.

وی با تأکید بر اینکه احیای واحدهای تولیدی راکد در بخش کشاورزی باید در اولویت قرار گیرد، اظهار کرد: کمیته‌ای جهت شناسایی واحدهای کشاورزی راکد در استان تشکیل و با بررسی دقیق مشخص کند که چه واحدهای قابلیت احیا و بازگشت مجدد به چرخه تولید را دارند تا براساس نظرات این کمیته کارشناسی، اقدام لازم صورت گیرد.

استاندار هرمزگان خواستار شناسایی دقیق اراضی مستعد پرورش میگو و مناطق دارای ظرفیت پرورش ماهی در استان هرمزگان شد و بیان کرد: ادارات کل شیلات و منابع طبیعی استان به‌سرعت این کار را انجام و گزارش آن را ارائه دهند.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید