خبر فوری
هرمزبان:زاهدان – خبرنگار کیهان: رئیس ‌بازرسی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از رد رشوه چهار میلیون ریالی افسر وظیفه‌شناس در چابهار خبر داد.

حوادث کوتاه از کشور

    
       رد رشوه

سرهنگ محمدصادق رستمی افزود: با کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع گسترده مواد افیونی توسط فردی سابقه دار در یکی از محلات حاشیه شهر چابهار موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از چندین روز با کنترل نامحسوس مخفیگاه متهم سرانجام با اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند.
وی تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان چابهار در این عملیات ضمن دستگیری متهم در بازرسی از مخفیگاهش مقادیری مواد مخدر بسته‌بندی شده و آماده فروش کشف کردند.
    دستگیری قاتل
اهواز – خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی خوزستان گفت: قاتلی در شهرستان رامهرمز در کمتراز ۴۸ ساعت توسط نیروی انتظامی شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
سرتیپ حیدر عباس‌زاده افزود: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به درگیری با مقتول اعتراف کرد و قاتل به هویت (م – ب) در تحقیقات تکمیلی پلیس و بازسازی صحنه به جنایت ارتکابی اعتراف و انگیزه‌اش از قتل را اختلاف قبلی عنوان کرد.
وی عنوان کرد: از محل اختفای متهم یک قبضه چاقو که در قتل از آن استفاده شده بود به همراه یک قبضه سلاح شکاری ویک قبضه تبر کشف و ضبط شد.
حمله سارقان به پلیس
همدان- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت : دوسارق برای رهایی از محاصره ماموران با سلاح سرد به آنها حمله ور شدند که پلیس با شلیک تیرهوایی متهمان را دستگیر کرد.
سرهنگ پژمان قویمی افزود: ماموران کلانتری 18 جورقان هنگام گشت‌زنی متوجه بریدن کابل‌های یک پُست برق توسط دو سارق شدند.
وی اضافه کرد: ماموران با نزدیک شدن به محل جرم به سارقان دستور ایست دادند که سارقان اقدام به فرار کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: پس از حدود یک کیلومتر تعقیب و‌گریز سارقان خسته شده و در محاصره عوامل انتظامی کلانتری جورقان قرار گرفتند.
وی گفت: ماموران چند نوبت به آنها اخطار داده و در نهایت با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، اقدام به شلیک تیر هوایی و دستگیری آنان کردند.
 امحای کالای قاچاق
ساری – خبرنگار کیهان: رئیس ‌ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران از امحاء کالای قاچاق در این استان خبر داد.
پیرفلک افزود: این کالاها شامل مواد غذایی، مواد نیروزا، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالاهای دخانی و ممنوعه به ارزش 255 میلیون تومان بود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: کالاهایی که از بین بردنشان به تولید داخل آسیب نمی‌رساند و نوع مرغوب و با کیفیت آن در داخل تولید می‌شود معدوم و کالاهایی بدون مشابه داخلی نیز بر اساس کمیسیون فروش تحویل دستگاه‌ها،  صادرات و یا برگشت به مبدا می‌شود.
آتش در خانه
تبریز – خبرنگار کیهان: به گزارش هرمزبان به نقل از سازمان آتش‌نشانی بر اثر بی‌احتیاطی شعله دیگ پخت رشته خانگی، خانه‌ای را به آتش کشاند.
بنابر این گزارش این حادثه صدمات جانی در بر نداشت ولی لوازم درون منزل دچار سوختگی و دودزدگی شدید شدند.
حفاران غیرمجاز
همدان – ایسنا : فرمانده یگان حفاظت اداره ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از دستگیری هفت نفر حفار غیرمجاز در استان خبر داد.
سرهنگ حاجی عزیزی گفت : هفت نفر حفار غیرمجاز طی دو عملیات جداگانه در اسدآباد دستگیر شدند و یک دستگاه فلزیاب کشف شد.
واژگونی مینی‌بوس
گنبد کاووس – ایسنا: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 گنبدکاووس گفت: واژگونی مینی‌بوس در این شهرستان 31 مصدوم و یک کشته بر جا گذاشت.
مجید ایگدری افزود: یک دستگاه مینی‌بوس با 32 سرنشین در مسیر روستای تاتار علیا شهرستان گنبد کاووس واژگون شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه یک دختر 15 ساله بر اثر شدت جراحت‌های وارده در بیمارستان فوت کرد.
انهدام کالای قاچاق
اصفهان – خبرگزاری صدا و سیما: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان از انهدام کالای قاچاق در این استان خبر داد.
حمید رضا طباطبایی گفت: 351 تن کالای قاچاق شامل انواع نوشیدنی، خوراکی، آرایشی، لوازم بهداشتی، موادنیروزا، پوشاک، شوینده و میوه که قابل عرضه در بازار نبود امحا شد.
وی ارزش ریالی این کالاهارا بیش از 37میلیارد ریال عنوان کرد.
احشام قاچاق
مشهد – خبرگزاری صدا و سیما : فرماندهی انتظامی بردسکن از توقیف یک محموله دام زنده قاچاق از یک دستگاه تریلی در این شهرستان خبرداد.
سرهنگ عباس نظافتی گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی سه‌راهی درونه این شهرستان هنگام کنترل وسائط نقلیه عبوری محور طبس به بردسکن به یک دستگاه تریلی حامل 130 راس دام زنده مشکوک و پس از توقیف و بازرسی مشخص شد این محموله بدون هرگونه مجوز بهداشتی و حمل است.
وی با اشاره به اینکه  این محموله از استان‌های جنوبی کشور به مقصد سبزوار بارگیری شده بود افزود: دو متهم در این زمینه دستگیر و دام‌های زنده تحویل پست قرنطینه شبکه دامپزشکی شهرستان
شد.
کولبرهای قاچاقچی
سرویس شهرستانها: رئیس ‌پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد، گفت: ماموران پلیس، پنج قاچاقچی را که قصد انتقال 120 کیلو تریاک به صورت کولبری را داشتند، دستگیر کردند.
سرهنگ «محمدحسین ستوده نیا» افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد هنگام گشت‌زنی و کنترل محورهای فرعی متوجه حضور پنج تن از سوداگران مرگ شدندکه این افراد دستگیر وتحویل مقامات قضایی شدند.
کشف مواد مخدر
سرویس شهرستانها: فرمانده انتظامي استان خراسان رضوی از كشف مواد مخدر در مشهد خبر داد.
سرتیپ قادر كريمي اظهار داشت: تيم هاي مركز عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامي اطلاعاتي به سرنخ‌هايي از حمل دو محموله مواد افيوني به وسيله دو دستگاه كاميونت از استان هاي جنوبي كشور به مشهد دست يافتند.
وی افزود: پليس در بازرسي از اين دو خودرو 118 كيلوگرم ترياك كه به طرز ماهرانه‌اي در بدنه خودروها جاسازي شده بود كشف و چهار عامل اصلي قاچاق مواد افيوني به مشهد را دستگير
كرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید