خبر فوری

کاهش فوتی‌های حوادث ترافیک جاده‌ای در لارستان/ افزایش ۴۸ درصدی ماموریت‌های فوریت‌های پزشکی

حاجی رجبی رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان لارستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال تعداد ۱۷ هزار و ۲۹۳ تماس با اورژانس ۱۱۵ گرفته شده که منجر به اعزام آمبولانس، مشاوره و لغو ماموریت شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۹ پایگاه اورژانس ۱۱۵ فعال در لارستان قرار دارد، ادامه داد: از این تعداد، ۲ پایگاه اورژانس شهری (پایگاه اورژانس یک شهری لارستان – پایگاه اورژانس شهری خنج)، ۱۶ پایگاه اورژانس جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی است.

افزایش ۴۸ درصدی ماموریت‌های فوریت‌های پزشکی

رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان لارستان با بیان اینکه ماموریت‌های فوریت‌های پزشکی در این شهرستان نسبت به سه ماهه سال ۹۶، ۴۸ درصد افزایش داشته است، گفت: مجموع ماموریت‌های فوریت‌های پزشکی انجام شده در سه ماهه نخست امسال ۳ هزار و ۳۸۳ مورد بوده است، که از این تعداد یک هزار و ۲۵۳ مورد ماموریت شهری و تعداد ۲ هزار و ۱۳۰ مورد ماموریت جاده‌ای بوده است.

افزایش ۱۰ درصدی حوادث ترافیکی

حاجی رجبی، با اشاره به اینکه کل حوادث ترافیکی این شهرستان امسال نسبت به سه ماهه سال ۹۶، ۱۰ درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: کل حوادث ترافیکی در این شهرستان ۴۵۵ بوده که از این تعداد ۲۲۹ مورد حوادث ترافیک شهری و ۲۲۶ مورد حوادث ترافیک جاده‌ای است.
وی با بیان اینکه در مدت سه ماهه نخست امسال، حوادث ترافیکی در این شهرستان ۵۶۹ مصدوم برجای گذاشته است، افزود: از این تعداد مصدومان انتقالی به مراکز درمانی ۴۲۴ مورد و مصدومان ترافیکی سرپایی ۱۴۰ مورد است.

کاهش ۲۹ درصدی حوادث ترافیک جاده‌ای

رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان لارستان با اشاره به کاهش ۲۹ درصدی فوتی حوادث ترافیک جاده‌ای امسال نسبت به سه ماهه سال ۹۶، اضافه کرد: در این خصوص فوتی حوادث ترافیک جاده‌ای ۵ مورد بوده است.

وی گفت: فوتی حوادث ترافیک شهری چیزی اعلام نشده است.

حاجی رجبی گفت: تعداد زایمان موفق در آمبولانس این شهرستان یک مورد بوده است.

وی افزود: در سه ماهه نخست امسال تعداد ۲۷ مورد ماموریت CPR در این شهرستان انجام شده است.

وی بیان کرد: در این مدت ۳۳ ماموریت بالگرد اورژانس نیز انجام شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید