هرمزبان:

خواندنی از ورزش ایران

*صابر کاظمی پشت خط زن ۱۹ ساله و ۲۰۵ سانتی متری تیم‌ملی والیبال ایران پس از درخشش در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸‌ مورد نظر مسئولان باشگاه زراعت بانک ترکیه قرار گرفت و با عقد قرار دادی یک ساله به این تیم‌پیوست. همچنین پیش از این فرهاد قائمی هم قراردادی را با تیم‌ زراعت بانک به امضا رسانده بود و از فصل آینده این دو بازیکن گنبدی باید در لیگ والیبال ترکیه توپ بزنند.
*محسن شادی در کاپ دو روئینگ آسیا قهرمان شد. این مسابقات همزمان با رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در کره جنوبی برگزار می‌شود که محسن شادی از ایران در آن شرکت کرد و درخشید.محسن شادی در فینال روئینگ تک‌نفره سنگین وزن مردان با نمایندگان ازبکستان، کره، قزاقستان و ۲ نماینده از هنگ‌کنگ رو به رو شد و با زمان ۷:۰۸.۹۰۴ دقیقه موفق به کسب مدال طلا شد. در این مسابقه پاروزنان ازبکستان و هنگ‌کنگ دوم و سوم شدند.شادی پس از قهرمانی در بازی‌های آسیایی اینچئون از قایقرانی خداحافظی کرد اما حالا پس از حدود ۴ سال دوری، قصد دارد در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز شرکت کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید