خبر فوری

تصویب 10 طرح در چهارمین نشست کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در  هرمزگان، رضا مدرس در چهارمین نشست کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان هرمزگان با بیان اینکه در بررسی طرح الحاق روستای لشتغان به شهرستان بندر خمیر شرایط طرح های هادی این روستا لحاظ شود، عنوان کرد: طرح الحاق روستای لشتغان به شهرستان بندرخمیر با توجه به شرایط طرح های هادی موجود این روستا مورد بررسی و در این جلسه تصویب شد و پس طی شدن مراحل قانونی این الحاق امکان پذیر خواهد بود.

وی با اشاره به طرح های مورد بررسی در این جلسه گفت: باید تمامی طرح های مطرح شده در این جلسه از تمامی جهات و اخذ مجوزهای لازم مورد بررسی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان به 16 طرح مطرح شده در این جلسه اشاره کرد و افزود: 16 طرح از شش شهرستان استان در این جلسه مطرح شد که پس از بررسی آنها حدود 10 طرح تصویب شدند.

وی تاکید کرد: طرح های مصوب شده در این جلسه پس از تصویب در شورای برنامه ریزی استان و مطرح شدن در کمیسیون های ماده 2 و 21 قابلیت اجرایی پیدا خواهد کرد.

مدرس به طرح های مصوب نشده در این جلسه اشاره و بیان کرد: این طرح ها به دلیل وجود خلع و یا اشکالاتی در پرونده پس از بررسی از سوی اعضا جلسه کار گروه امور زیربنایی و شهرسازی استان تصویب نشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان تاکید کرد: مصوبات این کار گروه می تواند نقش موثری در اشتغالزایی در زمینه فعالیت های صنعتی، تولیدی و خدماتی در سطح استان داشته باشد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید