خبر فوری

کشف یک تن مواد مخدر و دستگیری 3 سوداگر مرگ

علی‌اصغر خرم‌روی صبح امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهارداشت: مرزبانان پرتلاش این فرماندهی مستقر در شهرستان‌های مرزی «پارسیان» و «سیریک» در راستای برخورد قاطع با اشرار مسلح، قاچاقچیان مواد مخدر موفق شدند با ناکام کردن قاچاقچیان از ورود مقادیر بالایی مواد مخدر به کشور جلوگیری کنند.

وی افزود: در عرصه مبارزه با مواد مخدر و دستگیری عاملان ورود آن به مرزهای استان مرزبانان این فرماندهی موفق شدند با همت مضاعف خود و با رصدهای اطلاعاتی، ضمن دستگیری ۳ نفر سوداگر مرگ در مجموع ۹۹۷ کیلوگرم موادمخدر از نوع «تریاک» و «حشیش» را کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان بیان‌داشت:در این دو عملیات تعداد یک دستگاه خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت و یک فروند شناور که در امر جابه جایی موادمخدر فعالیت داشتند توقیف و از چرخه فعالیت خارج شدند.

خرم‌روی ادامه داد: در این رابطه ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده و بازجویی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید