خبر فوری

سرهنگ حبیب الله سهرابی: جان باختن حسن عیدالهی از فرهنگیان منطقه هشت بندی در اثر سیل

هرمزبان:فرمانده سپاه شهرستان میناب از جان با ختن دو نفر در رودخانه مشکالدین در ۳۰ کیلومتری هشت بندی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سرهنگ حبیب الله سهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: روز گذشته  بر اثر  وقوع سیل ناگهانی در منطقه مشکالدین که بر اثر بارندگی  شدید  در شمال بشاگرد بوده است ماشین حامل دو نفر از اهالی هشتبندی در این سیلاب گرفتار و واژگون می شود.

وی همچنین در ادامه افزود: یکی از جانباختگان فردی بنام حسن عیدالهی از فرهنگیان منطقه هشت بندی است که سالیان طولانی در روستاهای سمسیلی، تیغ سیاه و مشکالدین  مشغول تدریس به دانش آموزان محروم این روستاها  بود.

وی در ادامه افزود :متاسفانه در این حادثه غم بار دو نفر از اهالی هشت بندی که یکی از آنها معلم  بود جان باختند و تا این لحظه فقط یکی از اجساد فوت شده ها پیدا شده است.

وی در ادامه افزود: تلاش ها برای یافتن جسد فرد دوم  با اعزامی اکیپ های مختلف بسیجیان، نیروهای انتظامی و هلال احمر ادامه دارد.

منطقه کوهستانی مشکالدین در ۳۰ کیلومتری از هشت بندی دارای رودخانه ای  پر خروش است که  هر ساله فصل تابستان در بعضی مواقع به دلیل بارندگی شدید در بشاگرد به صورت ناگهانی طغیان می کند.

 

منبع: خبرگزاری مهر(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید