خبر فوری

علیرضا درویش‌نژاد مدیر کل ارشاد هرمزگان:برگزاری نشست تخصصی تئاتر در بندرعباس

هرمزبان:مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: نشست‌های تخصصی تئاتر با سر فصل‌های مختلف توسط انجمن نمایش استان در بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، علیرضا درویش‌نژاد در این خصوص گفت: با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه نمایش و همچنین در راستای خودکفا کردن گروه‌های نمایشی نشست‌های تخصصی تئاتر در رشته‌های مدیریت تئاتر، بازاریابی، تبلیغات و فناوری‌های جدید در پلاتو سید احمد خمینی برگزار می‌شود.

وی افزود: حضور هنرمندان نمایش در این نشست‌ها که با حضور مربیان و اساتید برجسته برگزار می‌شود می‌تواند در آینده‌ای نزدیک باعث توانمندی فضای نمایش استان شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت: علاوه بر موارد فوق، شیوه‌ها و راهکارهای جذب حمایت از دستگاه‌ها و مؤسسات مختلف و همچنین مراحل قانونمند شدن فعالیت گروه‌های نمایشی نیز آموزش داده می‌شود.

درویش‌نژاد، ضمن تشکر از فعالیت‌ها و عملکرد انجمن نمایش استان خاطرنشان کرد: این نشست‌های تخصصی در هفت مرحله به صورت ماهیانه برگزار و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

حسین کریمی، رئیس انجمن نمایش استان در این باره گفت: علاقه‌مندان فرصت دارند تا 20 مرداد ماه نسبت به ثبت نام در این دوره از طریق سایت انجمن نمایش استان و یا به صورت حضوری اقدام کنند.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید