خبر فوری

اسحاق دستگزین:مراسم سالروز ورود آزادگان به میهن در هرمزگان برگزار می‌شود

هرمزبان:مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: مراسم روز ورود آزادگان به میهن اسلامی باشکوه و در خور شان این عزیزان در تمام نقاط استان هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،اسحاق دستگزین ظهر امروز طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت روز 26 مرداد سالروز ورود قهرمانانه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی مراسم بزرگداشت این روز به یادماندنی در شهرستان بندرعباس و تمام نقاط استان با شکوه همیشگی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آزادگان عزیز سندهای مظلومیت و ایستادگی ملت ایران هستند، افزود: در دوران اسارت آزادگان سرافراز با تحمل انواع شکنجه‌ها و آزارهای روحی و جسمی از جانب ارتش بعث عراق مواجه شدند و با توکل به خداوند و ائمه اطهار (ع) توانستند با صبر و شکیبایی و امید به رهایی پیروز از این صحنه آزمایش سخت الهی بیرون بیایند.

دستگزین افزود: آزادگان سلحشور در صحنه‌های هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند و دوران اسارت را نیز صبورانه تحمل کردند تا پرچم این نظام با عزت و احترام در دنیا به اهتزاز در بیاید و حال وظیفه تمام مردم و مسئولان و دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به دلجویی از این عزیزان بپردازند و نیازها و مشکلات آنها را رفع نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به برکت خون مطهر شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان کشور مقتدر ایران به نقطه‌ای رسیده که دنیا در برابر حقانیت این ملت سر تعظیم فرود می‌آورد و به امید اینکه بتوانیم پرچم این نظام را به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم (عج) بسپاریم.
انتهای پیام/خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید