خبر فوری

برگزاری سومین جلسه کمیته الگوی کشت شهرستان پارسیان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاریر برنا در هرمزگان، یعقوب دلدار افزود: این جلسه با هدف تبیین مدیریت مصرف آب و اجرای مدیریت کشت، پایداری تولید و تعییر شیوه های کشت(کشت گلخانه ای) برگزار گردید.

وی با بیان اینکه مراتع و منابع طبیعی متاثر از کاهش بارندکی خواهند بود تشریح کرد: همه کارشناسان بایستی حداکثر تلاش خود را برای مهار تاثیر منفی بارندگی بر کشاورزی به کار برند.

مدیر جهاد کشاورزی پارسیان خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش حجم منابع آب زیر زمینی، کشت های گلخانه ای می بایست در اولویت کشاورزان قرار گیرد.

وی اظهار کرد: میزان آبیاری باغات تغییر نمی کند اما کشاورزان میتوانند با کم آبیاری یا انداختن فاصله بیشتر بین هر آبیاری در کاهش مصرف آب سهیم باشند.

دلدار اظهار کرد: سطوح زیرکشت زراعی می بایست 20 درصد کاهش یابد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید