خبر فوری

حضور بازیکنان هرمزگانی در اردوی تیم ملی والیبال ساحلی

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،اردوی آمادگی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران با حضور سه بازیکن هرمزگانی در شهرستان نور استان مازندران در حال برگزاری است.
سامان بهبودی، سجاد حيدری و ابوالحسن خاكی زاده سه بازیکن هرمزگانی هستند که در مرحله جدید اردوی آمادگی تیم ملی شرکت کرده اند.
اردوی آمادگی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران با حضور ۸ بازیکن در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر مازیار هوشمند سرمربی این تیم تا ۲۵ خرداد ادامه دارد.
تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران از نوزدهم تیر در مسابقات انتخابی جهان در شهر نانجینگ چین شرکت خواهد کرد.
این تیم اوایل فروردین امسال در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند شرکت کرد که در پایان با دو برد مقابل تیم های کامبوج و چین تایپه و شکست مقابل تیم قزاقستان از صعود به جمع چهار تیم برتر و کسب سهمیه مسابقات جهانی بازماند.
تیم ایران با ترکیب سامان بهبودی از هرمزگان و سینا شوکتی از گیلان در این رقابت ها شرکت کرده بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید