خبر فوری

پذیرش ۱۲ واحد فناور در مرکز رشد پارک فناوری هرمزگان

‌به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا،‌ پویان ادیبی با اعلام این خبر گفت: ۱۲ واحد فن‌آور در مرکز رشد پارک فناوری استان پذیرش می‌شوند.

وی با بیان اینکه حمایت از ایده‌های فناورانه باعث ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی می‌شود، اضافه کرد: این واحدها در حوزه‌های مکانیک، فناوری دریایی، فناوری اطلاعات، تبلیغات و پلیمر هستند که پس از داوری در شورای فناوری به تصویب نهایی رسید.

مدیر مرکز رشد واحد‌های فناور پارک علم و فناوری هرمزگان تصریح کرد: سیاست کلی پارک علم و فناوری حمایت از ایده‌های فناورانه و ایجاد کسب‌وکار است و در این زمینه تلاش کرده‌ایم تا از ایده‌های نو که منجر به تولید محصول فناورانه می‌شود حمایت کنیم.

ادیبی اظهار کرد: با حمایت از ایده‌های فناورانه و کمک به تجاری‌سازی آن بازار این محصولات رونق می‌گیرد که این امر سبب ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.

مدیر مرکز رشد واحد‌های فناور پارک علم و فناوری هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنین از خروج 11 واحد فناور از مرکز رشد با تصویب شورای فن آوری مرکز رشد پارک علم و فناوری خبر داد.

ادیبی خاطرنشان کرد: سه میلیارد و 680 میلیون ریال تسهیلات در اختیار 17 واحد فناور قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید