خبر فوری

پیام حجت الاسلام محب زاده در پی شهادت “دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان، خلیل تختی نژاد”

به گزارش هرمزبان، متن پیام حجت الاسلام محب زاده در پی شهادت “دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان، خلیل تختی نژاد” به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ

در ایام شهادت مولای متقیان امام علیه علیه السلام، شهید خلیل تختی نژاد در دفاع از حریم و حرم اهل بیت عصمت و طهارت جانفشانی نموده و به سوی خالق بی همتا پر کشید.

امام علی علیه السلام می فرمایند: «اما بعد فان الجهاد باب من ابواب الجنه» جهاد دری از درهای بهشت است. «فتح الله لخاصة اولیائه» این در را خدا برای اولیاء و دوستان خاصش باز گذاشته است.
این بدان معناست که هر کس وارد مسیر جهاد شد، تبدیل به آدم خاصی می شود و روحیه جهادی و شهادت طلبی انسان را خاص می کند و خداوند از بین این انسان های خاص و خالص شهدا را گلچین می کند.

روحیه گذشت و فداکاری در تمام تاریخ این مرز و بوم، موج می زند. همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند: «یک ملتی که زن و مردش برای جان‌فشانی حاضرند و طلب شهادت می‌کنند، هیچ قدرتی با آن نمی‌تواند مقابله کند.» این روحیه شهادت طلبی است که باعث شده ابرقدرت ها فکر تجاوز به این سرزمین را به مخیله شان راه ندهند.

عطر شهادت فرزندان غیور ایران زمین این بار نه از خاکهای تفتیده جنوب بلکه از خرابه‌های شام و صحرای حلب به مشام می‌رسد. عزیزانی که لبیک به ندای «اگر آه تو از جنس نیاز است در باغ شهادت باز، باز است» را در عمل نشان داده اند.

شهادت این شهید والامقام و عزیز را به امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم گرانقدر ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور استان هرمزگان تسلیت عرض می نمایم و برای ایشان علو درجات و قرب و رضوان الهی و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان صبر و استقامت و بهروزی مسئلت دارم.

غلامرضا محب زاده
19 خرداد 97

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید