خبر فوری

پیام راهپیمایی حماسی مردم در روز قدس

دیروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس بود. ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر با حضور حماسی و سیل آسای خود برگ زرین دیگری به تاریخ پر افتخار انقلاب شکوهمند اسلامی اضافه کردند.

اما این حضور حماسی  و غرور انگیز ملت بصیر و قدر شناس ایران دارای پیام خاص خود بود که برخی از آنها به اختصار اشاره می شود:

۱- ملت انقلابی ایران با این حضور ‌و خروش انقلابی خود ثابت کردند که هنوز بر سر پیمان خود در برابر آرمان های والای امام امت (ره) و بت شکن قرن هستند.

۲- ملت انقلابی ولایتمدار ایران با این حضور و خروش انقلابی خود اعلام کردند که که برای آنان فرمان امام خامنه ای همان فرمان امام خمینی است که عمل به این فرمان نیز برای آنان یک واجب و تعهد دینی وانقلابی است.

۳- ملت مسلمان و انقلابی ایران با این حضور و خروش انقلابی خود ثابت کردند که به تأسی از دستورات اسلام و سیره ائمه هدی علیهم السلام و ولایت فقیه دفاع از مظلومان عالم به ویژه مردم مظلوم فلسطین را یک وظیفه دینی، انقلابی ‌انسانی خود می دانند و در همین راستا فریاد دفاع از مظلوم را سر می دهند.

۴- ملت مسلمان وانقلابی ایران با این حضور و خروش انقلابی خود ثابت کردند که به تاسی ازدستورات اسلام سیره ائمه هدی علیهم السلام و ولایت فقیه ایستادگی در برابر مستکبران عالم را یکی از اهداف و وظایف تغییر ناپذیر خود می دانند ودر این راه تحت هر شرایطی ایستادگی می کنند .

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

یک نظر

  1. قلم فرسایی جناب آقای ابراهیم کمالی در موضوع مهم وحیاتی قدس خیلی خوب بود ولی وقتی ازکلمه “هنوز” ‌استفاده کنیم،‌‌‌یعنی اینکه انتظار بوده کسی پای آرمان قدس نایستد!؟‌در نگارش وبیان خودمون دقت لازم را داشته باشیم تا کار ارزشمند و ماندگار حضرت امام ره در نامگذاری این روز مهم این طور وانمود نشودکه “هنوز” ایستاده ایم ‌و انگار قرار بوده نایستیم و حمایت نکنیم ،‌به هر حال باعلم به اینکه جناب کمالی عزیز قلم بسیار شیوایی دارند و متن های زیبایی در موضوعات مختلف سیاسی ،‌اجتماعی ،‌اقتصادی و…از ایشان خوانده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید