برگزاری کارگاه بازیگری در بندرعباس

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، کارگاه بازیگری در پلاتو آفتاب بندرعباس برگزار می‌شود.

حسین کریمی رییس انجمن هنر‌های نمایشی هرمزگان گفت: کارگاه بازیگری “زارا مولایی با عنوان اشیاء امتداد ما هستند” و ما امتداد اشیاء و تاثیر بازی‌های جمعی بر عملکرد گروه با همکاری انجمن نمایشی هرمزگان برگزار می‌شود.
وی افزود: آخرین مهلت ثبت نام ۱۳ خرداد ماه است و علاقه مندان می‌توانند به پلاتو آفتاب کتابخانه سید احمد خمینی واقع در میدان صادقیه مراجعه کنند.
رییس انجمن هنر‌های نمایشی هرمزگان گفت: این کارگاه ۱۷ و ۱۸ خرداد ماه در پلاتو آفتاب بندرعباس برگزار خواهد شد.
حسین کریمی افزود: با توجه به آغاز فصل گرما و تعطیلات تابستانه کلاس‌ها و دوره‌های آموزش در بخش‌های مختلف هنر نمایش برای سنین مختلف دایر می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید