خبر فوری
اعتراض به انتصابات جنجالی استاندار هرمزگان به صحن علنی مجلس کشیده شد/ تذکر بی سابقه به وزیرکشور در خصوص جابجایی علی رئوفی معاون سابق استاندار / وزیرکشور در خصوص جابجایی نیروی توانمند و بومی هرمزگان چه پاسخی دارد بدهد

اعتراض به انتصابات جنجالی استاندار هرمزگان به صحن علنی مجلس کشیده شد/ تذکر بی سابقه به وزیرکشور در خصوص جابجایی علی رئوفی معاون سابق استاندار / وزیرکشور در خصوص جابجایی نیروی توانمند و بومی هرمزگان چه پاسخی دارد بدهد

به گزارش  «هرمزبان»حجت الاسلام سید مصطفی ذوالقدر نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در تذکری شدید الحن به وزیر کشور در خصوص انتصابات جنجالی اخیر استاندار هرمزگان و کنار گذاشتن نیروهای شایسته بومی هرمزگان از مناصب مدیریتی استان همچون معاون استاندار و فرمانداری در این رابطه تصریح کرد: شما اعلام می کنید امکان انتصاب استاندار بومی در هرمزگان وجود ندارد ولی آیا هرمزگان نیروی توانمند در حد معاون استاندار ندارد که به عنوان معاون استاندار منصوب گردد .

 

وی افزود: کنار گذاشتن نیروهای شایسته هرمزگانی از مناصب مدیریتی استان ظلم بزرگی است که بر هرمزگانی ها از سوی وزارت کشور بر آنها روا داشته می شود.

 

نماینده شرق هرمزگان با اعتراض نسبت به انتصاب فرمانداران غیر بومی در هرمزگان تصریح کرد : آیا هرمزگان نیرو توانمند در حد فرماندار و بخشدار ندارد که از سایر استان های دیگر کشور فرماندار برای شهرستان های آن منصوب می گردد.

 

حجت الاسلام سید مصطفی ذوالقدر با انتقاد بی سابقه از جابجایی علی رئوفی معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در این رابطه خاطرنشان کرد : وزارت کشور در خصوص جابجایی معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان به عنوان یک نیروی فعال و متدین بومی استان چه پاسخی دارد بدهد.

 

وی خطاب به وزیر کشور افزود: استاندار ، فرمانداران و شهرداران هرمزگان باید از بطن مردم استان باشند.

 

نماینده شرق هرمزگان در ادامه با اشاره به روز قدس در این رابطه گفت: روز قدس نزدیک است لذا از همه مردم ایران می خواهم با مشارکت بیشتری در راهپیمایی این روز شرکت کنند و انزجار خود از استکبار جهانی را بیان کنند.

 

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی در تذکر به رییس جمهور، اظهار کرد: تمام روسای جمهور به بشاگرد سفر کرده اند اما هنوز مشکلات و زخم های این منطقه رفع نشده است.

 

وی در خصوص مشکلات حوزه مکران، ادامه داد: متاسفانه در حوزه مکران صرفا امور تبلیغاتی انجام می شود؛ به عنوان مثال کلنگ احداث نیروگاه در این منطقه بر زمین زده شد اما اثری از آن نیست؛ چرا به مردم فقط وعده می دهید؟

 

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه اسکله سیریک در 15 سال گذشته ساخته شده اما هنوز افتتاح نشده است، تصریح کرد: متاسفانه مردم جاسک و میناب با مشکل تامین آب آشامیدنی با مشکل مواجه است

 

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خواستار بازگشایی گمرک در جاسک شرقی شد.

 

ذوالقدر خطاب به وزیر کشاورزی، گفت: امروزه محصولات کشاورزی به طور انبوه از میناب، رودان، جاسک و سیریک وارد کشور می شود که باید جلوی این مهم گرفته شود.

 

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین باید جلوی فعالیت کشتی های غول پیکیر چینی گرفته شود زیرا آنها نسل ماهی ها را از بین می برند.

 

وی خطاب به وزیر ورزش و جوانان، ادامه داد: متاسفانه روستاهای حوزه انتخابیه میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد زمین ورزش ندارند و مردم خواستار رفع مشکل در این عرصه هستند.

 

این نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به وزیر آموزش و پرورش، تصریح کرد: حدود یک هزار مدرسه در منطقه مذکر وجود دارد که تخریبی است و امکان دارد بر سر دانش آموزان فرو بریزد لذا باید مشکل برطرف شود.

 

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس خطاب به وزیر نفت، خاطرنشان کرد: وزیر نفت ظلم به مردم هرمزگان می کند؛ چرا مردم باید فقط دود پالایشگاه ها را استشمام کنند اما در این اماکن کار نکنند.

درباره محمد

دیدگاهتان را بنویسید