خبر فوری

به زودی / استقرار پایگاه سنجش ویژه دانش آموزان ورودی ابتدایی در بخش توکهور و شهر هشت بندی

هرمزبان:به زودی پایگاه سنجش ویژه دانش آموزان دوره ی ابتدایی در بخش توکهور و شهر هشت بندی راه اندازی می گردد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،محمد احمدی پور مسئول نمایندگی آموزش و پرورش بخش توکهور و شهر هشت بندی از استقرار پایگاه سنجش در هشت بندی خبر داد.
احمدی پور به خبرنگار هرمزبان گفت هم اکنون کار نوبت دهی دانش آموزان ورودی پایه ی اول ابتدایی از طریق سایت سنجش در کلیه مدارس ابتدایی منطقه آغاز شده است و در تاریخ 18/5/94 پایگاه سنجش با حضور کادر تخصصی در محل دبیرستان آزادی شبانه روزی به مدت یک هفته شروع به فعالیت می نماید.

احمدی پور افزود پیش بینی می گردد حدود 600 دانش آمور ورودی پایه ی اول در پایگاه سنجش معاینه شوند. وی همچنین گفت اگر در مدت پیش بینی شده کادر پایگاه سنجش موفق نشدند همه دانش آموزان را معاینه نمایند جای هیچ نگرانی نیست و فعالیت پایگاه سنجش چند روز بر اساس نیاز منطقه تمدید می گردد.

مسئول نمایندگی آموزش و پرورش ضمن تشکر و قدردانی از مدیران محترم ابتدایی که کار ثبت مشخصات دانش آموزان در سایت سنجش را آغاز نموده اند، تأکید کردند کلیه مدارس نسبت به ثبت اینترنتی مشخصات دانش آموزان اقدام نمایند؛ و در صورت نداشتن اینترنت، مدیران مربوطه می توانند جهت ثبت مشخصات در سایت سنجش به نمایندگی آ.پ مراجعه نمایند.

احمدی پور در پایان بیان نمود که در سال تحصیلی جدید دانش آموزان ورودی به متوسطه های اول و دوم نیز نیاز به شناسنامه سلامت دارند که دانش آموزان عزیز باید به نزدیک ترین خانه بهداشت محل سکونت خود مراجعه نمایند و پس از معاینات مقدماتی در خانه بهداشت به پزشک مستقر در درمانگاه توکهور مراجعه نمایند.
انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید