خبر فوری

مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان: رگبار و رعد و برق در هرمزگان خسارتی نداشته است

هرمزبان:مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: رگبار و رعد و برق در مناطق استان هیچ خسارتی نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،ارسلان بهاری میمندی در گفتگو با ایرنا افزود: میزان بارندگی و رگبار و رعد و برق در شبانه روز گذشته در ارتفاعات استان ، بسیار ناچیز بوده و طبق بررسی های صورت گرفته ، خسارت و آسیب جانی و مالی وارد نکرده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان نیز گفت: نقشه های جدید هواشناسی بیانگر تقویت سامانه ناپایدار فصلی بر روی استان است که از ساعت بعداز ظهر و اواخر شب گذشته در ارتفاعات مناطقی چون بشاگرد ، حاجی آباد و بستک رگبار پراکنده باران ، رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود.

مرضیه سی سی پور افزود: این شرایط طی دو روز آینده در مناطقی از بشاگرد و غرب استان تقویت می شود و وضعیت دریا نیز از ساعت بعد از ظهر روز سه شنبه با افزایش باد جنوب غربی نسبتا مواج پیش بینی می شود.

وی بیان داشت: از لحاظ دما طی روزهای آینده با کاهش نسبی هوا در استان پیش بینی می شود.

این مسوول اظهارکرد: در این مدت شش میلیمتر بارندگی در بخش احمدی حاجی آباد ، یک و شش دهم میلیمتر در بندرعباس ، یک میلیمتر در سردشت بشاگرد و در جاسک و کیش نیز کمتر از یک دهم میلیمتر بوده است.

دمای شهر بندرعباس امروز 37 درجه بالای صفر است که پیش بینی می شود طی روزهای آینده یک تا دو درجه افزایش دما داشته باشیم.

طی شبانه روز گذشته بیشینه دمای 45 درجه در بستک و کمینه دمای 29 درجه در سردشت بشاگرد گزارش شده است.

منبع: خبرآنلاین(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید