خبر فوری

خرید تضمینی 49000 تن گندم از کشاورزان هرمزگانی

به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۶ کشور با اعلام این خبر گفت: خرید تضمینی گندم در هرمزگان از نیمه فروردین‌ماه آغازشده و تا پایان تیرماه ادامه دارد.

مسعود دشوارگر افزود: قیمت خرید هر کیلوگرم گندم معمولی ۱۳ هزار ریال و دروم ۱۳ هزار و ۳۰۰ ریال است.

وی اظهار کرد: ۱۵ مرکز خرید گندم در شهرستان‌های حاجی‌آباد، بندرعباس، میناب، رودان، بستک و پارسیان گندم را از کشاورزان خریداری می‌کنند.

دشوارگر با پیش‌بینی امسال حدود ۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شود، اضافه کرد: تاکنون ۵۰ درصد هزینه گندم خریداری‌شده به کشاورزان پرداخت‌شده و بقیه این مبلغ نیز تا چند ماه آینده پرداخت می‌شود.

دشوارگر با اشاره به این‌که کشت گندم در هرمزگان کاملاً به‌صورت آبی است، ادامه داد: نیاز استان به گندم سالانه بیش از ۱۶۰ هزار تن گندم است که نزدیک به ۳۰ درصد از داخل استان و بقیه از استان‌های دیگر تأمین می‌شود.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید