خبر فوری

حمید اسلامی: اطلاع رسانی خدمات دولت تدبیر و امید توسط روابط عمومی ها

هرمزبان:مسئول روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت : روابط عمومی های ادارات شهرستان میناب در جهت اطلاع رسانی خدمات انجام شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون و به ویژه در دولت تدبیر و امید اقدام کنند .

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، حمید اسلامی در نشست شورای روابط عمومی های ادارات شهرستان میناب ضمن تبریک پیشاپیش دهه مبارک فجر اظهار کرد : روابط عمومی ها شهرستان با برنامه ریزی مدون در جهت اطلاع رسانی به موقع اقدام کنند و همچنین از تجربیات روابط عمومی های ادارات استان و شهرستان استفاده کنند.

وی ادامه داد : دنیای سایبری را فرصت بدانید و از ظرفیت شبکه های اجتماعی در جهت اطلاع رسانی استفاده کنید.

مسئول روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب همچنین گفت : ارتباط خود را با خبرنگار و رسانه ها در شهرستان و دراستان هرمزگان افزایش دهید .

وی با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر از مسئولین روابط عمومی های ادارات شهرستان خواستند : در جهت اطلاع رسانی خدمات انجام شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون و به ویژه در دولت تدبیر و امید تلاش مضاعف داشته باشند و افزود : مردم باید بدانند که بعد از انقلاب در ایران اسلامی چه تحولاتی صورت گرفته است.

اسلامی تاکید کرد : در آذین بندی ادارات تنها به راهروهای ادارات منتهی نشود و در روی دیوار ها و درب ورودی ادارت نیز به صورت ویژه انجام شود.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره ) که مسئولان باید کارهای خود را به مردم گوشزد کنند گفت : مردم مسئولان را از خود می دانند و ما باید با مردم صادقانه رفتار کنیم .

این مدیر مسئول با بیان این مطلب که روابط عمومی ها می بایست با ایجاد ارتباط دوسویه ب بین مردم و مسئولان و همواره باز نگه داشتن بلند گوی مردم به سوی خود در جهت افزایش خدمات به مردم گام بردارند.

وی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد : ما در سال جاری دو انتخابات بزرگ پیش رو داریم و باید اطلاع رسانی و شرایط به گونه باشد که شاهد حضور حداکثری در انتخابات باشیم .

منبع: روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب

کد خبر: 3544

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید