خبر فوری

محمد ریاضی:لزوم تلاش روابط عمومی ها درجهت ایجاد شور انتخاباتی

هرمزبان:معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت : روابط عمومی های ادارات شهرستان میناب درجهت ایجاد شور انتخاباتی وحضور حداکثری تلاش کنند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،محمد ریاضی در نشست شورای روابط عمومی های ادارات شهرستان میناب ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد : آذین بندی ادارات در ایام دهه مبارک فجر به صورت خواص و همراه شور و نشاط باشد .

وی ادامه داد : با برنامه ریزی های مدون عملکرد دولت تدبیر و امید را به مردم اطلاع دهید و همچنین باید در جهت شور انقلابی و انتقال آرمان ها و دستاورد های انقلاب به نسل جدید ایران اسلامی گام بر دارید .

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت : برنامه های اجرایی دهه مبارک فجر در شهرستان میناب باید به گونه ای برگزار شود که از موازی کاری به دور باشد و با هماهنگی با ستاد مرکزی دهه مبارک فجر در شهرستان میناب صورت گیرد.

وی همچننین تاکید کرد : با آسیب شناسی برنامه های اجرا شده در دهه فجر در سال های گذشته ، شاهد اجرای برنامه های بهتر و منسجم تر و کامل تر در شهرستان دوم استان هرمزگان باشیم .

ریاضی با بیان اینکه روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند درجهت توانمند سازی ادارت و ارائه خدمات بیشتر و شفاف سازی اهتمام ویژه داشته باشند.

وی همچنین گفت : در ایام دهه مبارک فجر در شهرستان میناب تمام ادارات در نامه های اداری از سربرگ با موضوع دهه فجر و بعد از آن انتخابات استفاده کنند .

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات در اسفند ماه اشاره کرد و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور اسلامی ایران تصریح کرد : مسئولین روابط عمومی های شهرستان در جهت آرامش در جامعه و ایجاد شور انتخاباتی در این شهرستان و حضور حداکثری تلاش کنند .

وی ابراز امیدواری کرد : ان شا الله با برگزار انتخاباتی باشکوه شاهد رقم خوردن برگ زرین دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی باشیم.

منبع: روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید