خبر فوری

تقدیر امام جمعه شهرستان میناب در شورای اداری شهرستان از حوزه سلامت

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان در جلسه شورای اداری شهرستان میناب که با حضور مهندس نخعی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب برگزار شد، از عملکرد مطلوب و دلسوزانه و تلاش های کادر مجرب و خدوم سلامت شبکه بهداشت به جهت خدمت رسانی شایسته به مردم شریف میناب و همچنین تعامل با مردم و مسئولین و دستگاههای اجرایی تقدیر شد.

دکتر حسینی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب گفت: اقدامات مؤثر بهداشتی  و برنامه ریزی مداوم و مستمر در حوزه سلامت شهرستان، حضور مسئولانه و دلسوزانه کادر بهداشتی و درمانی و تیم های کامل بهداشتی و درمانی در مراکز خدمات جامع سلامت، بیمارستان میناب، مراکز پزشکی و دندانپزشکی، داروخانه ها، آزمایشگاهها، کلینیک ها، مراکز ترک اعتیاد و اورژانس ۱۱۵ در سال جاری و خدمت رسانی به مردم از اولویت های حوزه سلامت شهرستان می باشد.

گفتنی است، حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا معتمدی فر، امام جمعه شهرستان، مهندس هاشمی، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان و رؤسای دستگاههی اجرایی و ‌امنیتی در این جلسه حضور داشتند.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید